Antibiotiká a hnačky

Lucia Tóthová    21.01.2013, 15:09

Dobrý deň, moja malá začala brať antibikotiká pred troma dňami. Má streptokoka. Dcérka bude mať päť mesiacov a plne ju kojím. Na tretí deň po užívaní antibiotík Unasyn sme dostali hnačky. Kaká trikrát-štyrikrát denne a bolí ju bruško. Dávam jej Biobaju. Chcela by som sa opýtať či je potrebné meniť antibiot. a čo by nám pomohlo zmierniť príznaky hnačky, Ďakujem Lucia

Milá Lucia,

otázka správnej liečby či zmeny liečby spadá do kompetencie ošetrujúceho lekára vášho dieťaťa.

Materské mlieko obsahuje probiotiká ako aj mnohé ďalšie látky, ktoré nielenže pomáhajú pri obnove črevnej flóry, ale aj sliznice čreva, a vašej dcérke po antibiotickej liečbe pomôžu. Dojčenie je preto veľmi dôležitou súčasťou jej liečby.
 



Vaše otázky berieme veľmi vážne a pri každej z nich sa snažíme vrámci vami zadaných údajov poskytnúť čo najlepšiu odpoveď, ktorú v prípade potreby konzultujeme aj so svetovými odborníkmi. Vašej otázke venujeme minimálne pol hodinu, v prípade potreby i viac. Pre budúcu činnosť tejto poradne je kľúčové aj jej financovanie - preto bude pre nás veľká pomoc, ak by ste dokázali naše úsilie oceniť i finančne.

Finančný príspevok nie je podmienkou pre poskytnutie odpovede - odpovieme vám bez ohľadu na jeho zaslanie. Ak si finančný príspevok nemôžete dovoliť, na vašu otázku radi odpovieme zdarma, pretože naším cieľom je pomáhať všetkým mamičkám a bábätkám pri dojčení.

Alebo podporte poradňu dojčenia darcovskou SMS.

Stačí odoslať SMS správu s textom DMS DOJCIME na číslo 877.

Cena darcovskej SMS správy je 2 €. Viac informácií na http://www.mamila.sk/o-mamile/dms/ a www.donorsforum.sk


« späť na zoznam otázok

Mamila.sk > Poradňa dojčenia > Antibiotiká a hnačky