93 % výrobcov fľašiek použiva falošné, nepravdivé, nevhodné alebo zavádzajúce tvrdenia

20.03.2024

Zdieľať na Facebook

Národný prieskum v Nemecku sa vo februári 2024 zameral na tvrdenia v reklamách výrobcov fľašiek. Reklama zacielená na rodičov malých bábätiek má potenciál znížiť počty dojčených detí a preto je analogická s reklamou na cigarety alebo alkohol. Ak sa totiž rodičia spoľahnú na tvrdenia, že fľašky sú "prirodzené", ich používanie neovplyvňuje dojčenie a odporúčajú ich používať aj zdravotníci, potom nemusí byť ľahké vrátiť sa späť k dojčeniu. Prečítajte si však aké, ešte omnoho šokujúcejšie zistenie, v prieskume zistili.

 

Ďalšie články

Zobraziť všetky články »

Mamila.sk > Úvod > 93 % výrobcov fľašiek použiva falošné, nepravdivé, nevhodné alebo zavádzajúce tvrdenia